Thursday, June 23, 2011

hari kemuncak penghujung class SEM2

erm rasa sedih plak nak tinggalkan member2 bukan pew bukan selalu dapat borak2 nan memberkan...walaupun nak tinggal kan member 2 minggu jew pun dah rse sedih...yelah masing2 duduk jauh...klu dekat tu tak payah sedih pun tak pew...hari2 leh jumpew kot...nie yg sempat aku picit camera aku.
i will miss you my roomate...aku akan rindu lawak2 kau...hahahah...alin a.k.a lisa surihani
atie and kak aten duk picit apew tu khusyuknya...nak baca boleh...hehehe...atie text kat ayah yew...
gamba yang sempat aku picit semasa ika ada
geng2 rewang...smile sumew...hehhehe rindu korang sumew
comelnya korang...tgk spe yg picit kan...hahah rindu saat2 comel nie

nanti masing2 dah duk umah jgn lupew aku k...nanti naik sem bru kita picit camera banyak2 lagi ok...i will miss you all...alin roger2 klu nak turun KL ok...

SEREMBAN HERE I COME
UMI & AYAH TUNGGU ANNA BALIK

No comments:

Post a Comment