Thursday, June 23, 2011

pulau perhentian...destinasi yg best untuk snorkeling

cerita pasal pulau perhentian...mmg best daripada org yg takut air mcam aku nie jadi ske n syg pada air...bukan pew banyak kenangan manis yg masih tersimpan elok dalm kotak fikiran aku nie.bak kte mmg best lah pg sana...klu org ajak pg sana pun aku nak pg lagi...erm walaupun tido kemah itu pun dah cukup selesa...yelah org cam aku dah slesa lah...sbb slu g kem...kte dak pengakap kan...hidup pengakap...mandi tak mandi tu jgn cite lah...memang trend idup ber kemah...yang penting hati terakhir nak balik tu wajip mandi tol tak...hahah...permulaan nak ke pulau perhentian 
masih kah anda ingat kita turun bas kat sinie lah...lupo tu alamatnya banyak makan semut lah...hahah...
pastu kita naik boat kat sinie...kat kuala besut...lame lah gak tunggu...siap leh cuci muka...cuci kaki...hahahha..mse tunggu tu sempat lah picit...
nie mukew yg tgh tnggu boat...masing2 tak mandi lagi...busuk2 hahah.ter masuk saya...beberapa minit lepas tu kita org pun naik boat tapi aku n lolipop terpisah sementara.nie lah sempat aku picit dalam boat
gembiranya mereka...termasuk saya...hahah...lawa baju saya oren kan...hahah
nie lah kemah kita org...cantek tak...cantek kan...siape pasang plak...yan ko wat po tu nak beyak pun pg lah toilet...dia tgh pakai penghadang matahari lah bengek...

 nanti sambung k panjang lagi sbnrnya nak cte

No comments:

Post a Comment